Sunday, 13 March 2011

cinta.. mak janda

  1. Aku nak cerita kisah benar antara aku n mak janda so aku knal kn aku sebagai Zack n mak janda tu lak sbagai Ida.Aku kenal ida masa aku wat kerja kat kampung dia di daerah S kalau tengok sekali pandang semua org akan ckp yg ida ni ank dara tp dah pun ada ank 2. 1hari aku ajak ida ni g melaka masa g melaka tu jam dah pun kul12 mlm sbb aku abis keje.so dye pun ok jer lah so dari daerah S nak ker melaka aku terpaksa tempoh 1 negeri org pgl nogori9.so samapi stu pkan kat n9 aku berhenti isi minyak dri situ lah segalanya bermula.mla2 aku raba2 ida cuba tepis tp bila dah 2@3 kali kena raba sapa leh tahan so ida pasrah je lah mula2aku raba peha dia aku tgk ida dh pejam mata so dari peha aku raba tetek ida tp dri luar jer sebelah tangan pegang setering kete sebelah lg raba badan ida masa 2 konek aku dah x than sampai jer kat pekan G aku terus jer parking kat pam minyak n aku terus cium bibir ida eemmm ida lebih gelojoh dari aku dri bibir aku turun ke tetek ida wow besarnya aku pnn tak tggu trus isap sepuas2nya sanpai ida menjerit2 masa aku isap tetek iad tangan aku bukak suar ida  bila dah tbukak jer suar ida aku tengok pantat ida punya la tembam aku tak tgu trus isap.jilat n sedut pantat ida masa tu aku dgr ida meraung tak sampai 5 minit ida dah klimx . abg tlg bang ida dah tak than ni ida nak rasa batang abg tlg laaa .                                                 
so aku ckp kat ida sabar la abg tak puas lg nak isap pantat ida tp iad trus meronta bla dah meronta aku apa lg trus la letak batang aku kat lobang pantat ida.                                                                            bila aku tekan jer ida mula menjerit aaaaaaaaaaaaaaa.............aaaaaaaaaaaaaaa.........sssssssssdddddddddaaaappppp bbbbaaannngggg     aku apa lg terus la tekan batang aku lagi kuat ida jerit.....aaaaaa.....aaaaa....aaaaaa.yes yes yes abbgg ssseeddaaappp bbanngg ida tak pernah rasa camnie  bbbannggg aaahhh aaahhh aahhh aahhh bang lg  sedap.lebih kurang 45minit aku balon ida aku rasa nak paucut aku terus kekan dalam n pancut dalam telaga bunting ida dlm msa sama gak ida klimax untuk kali yn ke4 aku dapat rasa yang air aku dkat 10das tepancut kat pantat ida. so pada yg nak rasa btg aku leh la email aku k atau cri aku di facebok aku tak kisah janda,ist3 org, anak dara @bohsia yg nak rasa leh la.dalam kiraan aku lah campur ida dah dkat15 org aku tibai tp pling byk janda yg kesepian la nanti ada masa aku cerita lagi cmner aku dapat janda n ist3 org n makdatin, k byeeeee         

1 comment: